• Uvod
  • O nas
  • Storitve
    • Treningi
    • Vodenje projektov
    • Vodenje natečajev
    • Evalvacija sodelovanja
    • Izobraževanje in delavnice
  • Reference
  • FAQ
  • Blog
  • Kontakt
UvodBlog

Final (Golden) Drum

Nedelja, 23 Oktober 2016 16:46 Boštjan Prijanovič
Bittersweet Pies

Moj sprejem med pionirčke je bil bolj gala kot zaključna prireditev Golden Druma.

Prav zgrožen sem, kako propada ta festival. Najbrž je največja težava to, da Golden Drum umira počasi, že 5-7 let. In to, da je SOZ sedel na miljonu evrov, ki sedaj počasi kopnijo in mašijo luknjo, ki jo dela boben, pa še kakšne projekt poleg, seveda. Če bi se namreč sprememba zgodila na hitro, bi jo opazili. In razumeli, da bobna ne morejo rešiti kozmetični popravki. Na žalost ga ne more rešiti niti selitev v Ljubljano. Ki je sicer lahko dobra ideja, seveda pa potrebuje nekaj časa, da zaživi.

Moj petkov dan na Ljubljanskem gradu se je začel z uspešnim parkiranjem - dobil sem zadnje mesto, rezervirano za udeležence :). Nato je šlo vse navzdol.

Med turisti sem se prebijal do recepcije in ugibal, kje so vsi udeleženci. Cca 25 nas je bilo potem na razstavi (kjer me je hostesa že na vhodu napi*dila, naj se ne dotikam razstavljenih del?!, kot da sem najmanj v Louvru), mogoče 30 v flaying fishu in tam do 80 v dragonu. BTW, kdo se je zmišljeval imen za dvorane, je imel verjetno kakšno zgodbo v glavi, ki pa nam neposvečenim ni jasna.

Spomnil sem se KUD Idiotov in se spraševal: gdje su svi ti ljudi? Pesem z naslovom Dan kada  sam ostao sam! Se opravičujem za hrvaščino, ampak tako primerno je za opis vtisa.

Preberite več... »

TRŽENJE POSLANSTVA 2016

Ponedeljek, 28 Marec 2016 20:01 Boštjan Prijanovič
TRŽENJE POSLANSTVA 2016

Projekt »Trženje poslanstva« je razvojno-izobraževalni program, ki povezuje podjetja, nevladne organizacije in oglaševalske agencije pri snovanju ’cause marketing’ akcij. Namen projekta je vzpodbujanje sodelovanja med nevladnimi organizacijami (NVO) in gospodarstvom na tržni osnovi.

Projekt »Trženje poslanstva« bo potekal od maja do septembra 2016. V tem času bodo na predavanjih in delavnicah skupine, sestavljene iz tržnika, člana nevladne organizacije in kreativca, razvijale akcije s področja t.i. cause marketinga.

Organizator projekta je CNVOS, izvajalec pa sem Boštjan Prijanovič.

Preberite več... »

Boštjan Prijanovič: NOVOLETNE ZAVEZE

Sobota, 02 Januar 2016 14:45 Boštjan Prijanovič
Boštjan Prijanovič: NOVOLETNE ZAVEZE

V letu 2016 ne bom več sprejemal briefov pred prazniki, še posebej, če bo rok za prezentacijo takoj po prazničnih dnevih.

Ne bom več delal zastonj z upanjem, da dobimo večje projekte, ko zgradimo zaupanje.

Ne bom več banka za naročnike, dobaviteljem bom plačeval šele, ko dobim plačilo od naročnikov.

Z vsemi naročniki bom imel podpisane pogodbe.

V pogodbah ne bom več pristajal na možnost revizije vsega agencijskega poslovanja.

Nejasne briefe bom zavračal in zahteval natančna navodila, v primeru spremembe briefa med procesom kreiranja bom to dodatno zaračunal.

Delal bom le z naročniki, ki imajo jasno določene naloge, odgovornosti in pristojnosti direktorja trženja, le ta pa tudi odloča o našem delu.

Ne bom se udeleževal razpisov, kjer ni predvidene finančne kompenzacije agenciji za sodelovanje na natečaju.

Ne bom delal pod lastno ceno, s tem pritiskal na zaposlene in reševal profitabilnost naročnika z neplačanimi nadurami.

Aja, pa bolj prijazen bom do sodelavcev, strpen v prometu, uvideven doma, bolj zdravo in manj bom jedel, ne bom preklinjal in tekstal med vožnjo. Tudi hipstersko brado si bom pustil.

Trdno se bom držal vseh zavez – če ne bo šlo letos, potem pa zagotovo od leta 2017 naprej!

Preberite več... »
  • Začetek
  • Nazaj
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • Naprej
  • Konec

Kategorije

  • Trženje
  • Izobraževanje
  • Osebna opažanja

Značke

Aljoša Bagola Boštjan Prijanovič Content Marketing digital Dragan Sakan Futura Golden Drum marketing New Moment oglaševalske agencije oglaševalski festival oglaševanje Pivo Pristop Publicis Renault Saatchi & Saatchi SOF SOZ trženje

Kontakt

BP komunikacije
Boštjan Prijanovič

Trdinova cesta 24, 1230 Domžale

Telefonska številka:
+386 41 769 362

E-mail naslov:
Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Za ogled potrebujete Javascript, da si jo ogledate.

Spletna stran:
www.bp-komunikacije.si

Kontakt

BP komunikacije
Boštjan Prijanovič

Trdinova cesta 24, 1230 Domžale

Telefonska številka:
+386 41 769 362

E-mail naslov:
Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Za ogled potrebujete Javascript, da si jo ogledate.

Spletna stran:
www.bp-komunikacije.si

Uporabne povezave

  • Oglaševalski kodeks
  • Dobra praksa
  • Slovenska oglaševalska zbornica
  • Društvo za marketing
  • Slovenska marketinška konferenca
  • Slovenski oglaševalski festival
  • Golden Drum
  • Šola kreativnega razmišljanja

Zadnji tweeti





Vse pravice pridržane © 2013 BP komunikacije, Pravno obvestilo
Scroll to Top
  • Uvod
  • O nas
  • Storitve
  • Reference
  • FAQ
  • Blog
  • Kontakt